قوانین و مقررات

  • وب سایت گالری گام از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می‌نماید و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین در این ارتباط است، از این رو از پذیرش سفارشاتی که به هر نحو با این موارد مخالفت یا تعارضی داشته باشند معذوریم.
  • مشتری یا کاربر به کسی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات و سرویس‌های سایت اقدام نماید.
  • کاربران عملاً با ورود به سایت، شرایط و مقررات مطرح شده در این صفحه را برای تمام بازدیدهایی که در حال و آینده از آن خواهند داشت، پذیرفته و با آن موافقت کرده‌اند. این شرایط، تمام فعالیت‌های کاربران اعم از استفاده، سفارش و خرید را در بر می‌گیرد.
  • در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گالری گام تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می‌شود. شایسته است این صفحه را هرچند وقت یکبار برای اطلاع از تغییرات اعمال شده بازبینی کنید.
  • هرگاه کاربر سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‌نماید این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما مطابق با کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌کنید که ما به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام‌کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی و کانال‌های ارتباطی) جهت ارتباط با شما و اطلاع رسانی در مورد وضعیت سفارش‌ها به درخواست شما پاسخ دهیم.
  • سایت گالری گام از اطلاعات مندرج در حساب کاربری کاربران مطابق وظیفه محافظت می‏ کند.
  • در صورت استفاده از هر یک از خدمات گالری گام، کاربران مسئول حفظ و محرمانه نگه‌داشتن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
  • توجه داشته باشید محصولات گالری گام مناسب و مورد نیازِ تمامی سنین می‌باشد به همین علت به کابران زیر ۱۵ سال توصیه می‌شود با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
  • سایت گالری ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز در خدمت شما بوده و اقدام به پذیرش سفارش می‌نماید. اما اقدامات اجرایی در طول روزهای کاری (شنبه تا پنج‌شنبه) به استثنای تعطیلات در دو شیفت کاری انجام می‌شود.
  • سایت گالری گام در تلاش است ارسال کلیه سفارش‏ ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. تحویل سفارش شما به هر یک از شرکت ‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر در سبد خرید خواهد بود و با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، آسیب‏ های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به کارشناسان پشتیبانی در سایت گالری گام اطلاع داده شود تا ضمن هماهنگی با حمل کننده، کاربران را نسبت به عودت کالای آسیب دیده راهنمایی نمایند.
  • کلیه سفارش‌های ثبت شده در سایت گالری گام به ترتیب زمان در صف پردازش قرار می گیرند بدین ترتیب در صورت بروز هرگونه خطا اعم از درج قیمت و ارزش ریالی کالا و یا اتمام موجودی حتی پس از اقدام مشتری به سفارش ‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سایت محفوظ است و یا مشتری می‏ تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند. کاربر با ورود و ثبت سفارش در سایت گالری گام می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  • کاربر با عضویت در گالری گام تعهد می‌کند که از امکانات و سرویس‌های سایت که برای استفاده مطلوب وی طراحی و گردآوری شده، سوء استفاده نکند.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
  • با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه ” تکمیل اطلاعات حقوقی ” و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.
  • لازم بذکر است همه مطالب در دسترس مانند متن، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط گالری گام جزئی از اموال آن محسوب می‏‌شود، اما استفاده و نشر این مطالب بلامانع است.  و کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و … می‌باشند.
  • ارسال تمام سفارشات تنها و منحصرا با شرایط ارائه شده در پروسه‌ی ثبت آنلاین سفارش می باشد و هیچ راه دیگری برای دریافت سفارشات همچون تحویل حضوری در محل دفتر سایت گالری گام پیش بینی نشده است.
  • سایت گالری گام می‌تواند هر قسمتی از این قرارداد را در هرموقع، بدون اطلاع قبلی تغییر دهد. متن قرارداد همیشه برروی سایت قابل مشاهده است. درصورتیکه در هر زمانی با این قرارداد مخالف بودید می توانید عضویت خود را از سایت حذف کنید. بدیهی است در این صورت پروفایل شما نیز حذف خواهد شد.
 
شرایط و ضوابط بازگرداندن کالا
  • اگر کاربر پس از سفارش کالا از خرید خود به هر دلیل منصرف شود باید هرچه سریع تر به واحد پشتیبانی سفارشات سایت اطلاع دهد تا کالا برای او ارسال نشود. در صورتی که کالا ارسال شده باشد کاربر با پرداخت هزینه ارسال حداکثر تا ۲۴ ساعت فرصت دارد تا کالای ارسالی را بدون باز کردن بسته بندی بازگرداند.
  • اگر کالای ارسالی در هنگام حمل ونقل دچار آسیب دیدگی شده باشد یا با کالای انتخابی کاربر مغایرت داشته باشد پس از بررسی کارشناسان سایت تمامی مسئولیت های بازگشتی کالا به عهده ی گالری گام میباشد.
  • اگر کالای ارسالی به هر دلیل مورد پسند مشتری نبود در صورتی که هیچ گونه تغییری  در  شرایط اولیه کالا وسلامت آن رخ نداده باشد با توجه به نظر کارشناسان سایت و پرداخت هزینه های ارسال توسط کاربر امکان برگشت کالا وجود دارد.